Fotogruppa på flickr

Ullensaker Kunstforening - Fotogruppa - View this group's most interesting photos on Flickriver

mandag 10. mai 2010

Vårslipp for fotogruppa

Det har vært et ønske fra flere i fotogruppa om å få til en felles fotosafari nå på vårparten. Vi satser derfor på at mange vil og har mulighet til å være med allerede nå søndag 16. mai. For at flest mulig skal ha anledning til å bli med reiser vi ikke lengre enn til Oslo i denne omgang.
Vi treffes utenfor Nationalteateret stasjon ca kl 13 (det skal passe godt med tog fra Jessheim).
Fint om du legger inn en kommentar nedenfor om du er interessert i å være med!

12 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.flickr.com/photos/sikkboy/er med ;)

HaskelHolm sa...

Jeg er også med :-) Satser på godt fotovær!

Daniel

Erlend L. sa...

Fanken! Får ikke vært med denne gangen. Håper dere får bra fotovær i hvertfall. Må få blitt med neste gang.

Erlend

Fred-Stian Martila sa...

Oh! Jeg er med på tur!
Skulle vi samkjørt tog fra Jessheim eller Nordby?

Tlf nr mitt hvis noen trenger å få tak i meg; 40408107

Rami sa...

Jeg er også med !

Christian sa...

Jeg hopper på toget på jessheim!

stein w sa...

Kommer, med værforbehold

Anonym sa...

Morte1 kommer også hvis det ikke regner altfor mye...

Rami sa...

to be or not to be ?

Christian sa...

Jeg møter opp! Det blir opphold resten av dagen!!!!

Fred-Stian sa...

Støtter teorien til Christian! Opphold resten av dagen!

Anonym sa...

Vaktmesteren var med.. med kun en sort hvit vidvinkel..